adiWidget Music 4Shared

Thursday, October 22, 2009

Romantis - Spring

Bagaimana harus kita meneruskan
Percintaan yang terluka masa lalu
Andainya kau sendirian
Dan kau masih lagi mencariku
Di sini aku menantimu

Kenangilah saat indah
Kau dan aku
Waktu itu hidup kita romantisnya
Kita pun berlari-lari
Mengejar ombak di pantai kasih
Akhirnya aku kau tinggalkan

Sejarah cintaku yang lalu
Oh hanyalah ujian bagiku
Sekiranya kau perlukan aku
Ku masih ada di sini
Seandainya aku tiada lagi
Simpanlah cintaku di dada mu oh sayang

Cuba kau ingat kembali masa lalu
Kasihku teguh buatmu
Walau ku terluka
Namun ku bersabar dan masih menyayangi
Andainya kau ada yang lain waktu ini
Apalah daya ku lagi
Terpaksalah aku membawa diriku
Dan hanya Tuhan saja yang mengerti

Kalaku mengelamun sendirian
Berlinang
Air mata di pipiku
Kerana terlalu pilunya hati
Kau pergi dariku tanpa pesan
Di sudut hatiku yang terluka ini
Terpahat namamu
Kaulah kekasih


No comments:

Post a Comment